دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences
  • معرفی مدیریت
  • خدمات
  • راهنمای نرم افزار سایت
  • درباره ما
  • فرم اطلاعات کارشناسان IT



شماره تماس: ۸۸۶۲۲۶۷۴
شماره نمابر : 88622674
پست الکترونیک : adminsite@iums.ac.ir


 


 
تلفن های مدیریت آمار و فناوری اطلاعات
مدیریت 5722
سخت افزار و شبکه 5723-5720
وب سایت، شمس 5721
آمارواطلاعات 5714
سامانه نرم افزاری 5711-12
نرم افزارمدیریت بیمارستانی و سپاس5716
نشریه و آمار هیئت علمی 5715
اتوماسیون اداری 5712
ایمیل ، آنتی ویروس 5711
روزآمد و مدیریت کلینیک 5717
پیش شماره جهت تماس با واحدهای مربوطه 8670

شرح وظایف واحدسخت افزار

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۱۲/۹ | 
  • ارایه مشاوره در امور فنی و پشتیبانی
  • کنترل و نظارت بر خرید تجهیزات رایانه‌ای و برق اضطراری
  • تحقیق و کارشناسی در خصوص فناوریهای سخت‌افزاری جدید و مورد نیاز دانشگاه
  • تحقیق در مورد تعمیر و پشتیبانی تجهیزات جدید و خاص
  •  ساخت یوزرهای Vpn وآموزش نحوه استفاده
  • ساخت یوزرهای vdi و آموزش نحوه استفاده
  • تعمیرات وتعویض قطعات در صورت لزوم و پشتیبانی تجهیزات رایانه‌ای مرکز و آن بخش از تعمیرات دانشکده‌ها که در محل قابل انجام نباشد
  • نگهداری و نصب کلیه قطعات سخت افزاری موجود در دانشگاه
  • تلاش به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی تجهیزات رایانه ای موجود در دانشگاه و به روز نمودن آن
  • کمک به جذب نیروهای متخصص امور رایانه مورد نیاز مرکز(شناسایی افراد مستعد، مصاحبه اولیه، معرفی)
  • ارتباط و هماهنگی‌های لازم با متصدیان امور رایانه دانشکده‌ها و واحدهای ذیربط
  • نظارت بر عملکرد سامانه های سخت افزاری مورد استفاده بخش های مختلف
  • مشاوره تهیه تجهیزات سخت افزاری مورد نیاز بخش های مختلف
  • تهیه راهنماهای ادوات سخت افزاری
  • رفع عیب سیستم های رایانه ای و تجهیزات جانبی
  • ارایه لیست تجهیزات مورد نیاز برای سیستم های رایانه ای
  • مشاوره در تهیه قطعات مورد نیاز
  • توانمند سازی کاربران در استفاده بهینه از سیستم ها
  • نظارت بر قراردادهای خرید سخت افزار دانشگاه
  • پشتیبانی سخت افزار رایانه ای دانشگاه
  • تامین تجهیزات مورد نیاز برای واحد سخت افزار
  • همکاری با دفتر حقوقی جهت بررسی قراردادهای سخت افزار و شرکت در جلسات مناقصات سخت افزاری
  • عقد قراردادهای پشتیبانی سخت افزار در موارد لازم با شرکت های خصوصی
  • بررسی وضعیت موجود سخت افزار
  • شناسایی شرکت های توانمند جهت خرید قطعات
  • اسمبل و نصب و راه اندازی سیستم های کامپیوتری
  • مشارکت در راه اندازی شبکه های کامپیوتری
  • چک کردن سیستم ها از نظر سخت افزاری و تعمیرات و تنظیمات مربوط به آن و تعویض قطعات و ارتقاء سیستم در صورت نیاز
  • انجام تنظیمات مربوط به شبکه جهت اتصال به اینترنت
  • بازدید از قسمت های مختلف و بررسی مشکلات سخت افزاری و شبکه ای و رفع مشکلات موجود
  • تأیید قطعات تعویضی کامپیوترهای تعمیری توسط شرکت طرف قرارداد
  • همکاری در انجام بررسی های راهبردی در زمینه فن‌آوری اطلاعات
  • مشاوره و همکاری جهت خرید قطعات سخت افزاری
  • نظارت بر آزمایش پیکربندی سیستم به منظور اطمینان از صحت کارکرد دستگاهها
  • ایجاد ارتباط با سایر مراکز رایانه ای داخلی و یا خارج به منظور آگاهی از پیشرفت علمی و فنی در خصوص سخت افزار ونرم افزارهای پایه ای و بکارگیری آنها در صورت نیاز
  • همکاری با طراحان، تحلیلگران ،‌کارشناسان شبکه به منظور ایجاد تسهیلات علمی و فنی مربوط به فن آوری اطلاعات
  • تهیه دستورالعمل های راهبردی و نگهداری سیستم سخت افزاری
  • آموزش و راهنمایی پرسنل جهت رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری
  • شرکت در دوره های آموزشی در صورت نیاز مدیریت فن‌آوری جهت پیشبرد سریعتر و بهتر امور و همچنین انجام تعمیرات سخت افزاری در داخل واحد تعمیرات فن آوری
  • ثبت لیست سخت­افزاری کامپیوترهایی که کد شناسایی ندارند در برگه­های مخصوص جهت اختصاص دادن کد شناسایی به آنان
  • سازماندهی برگه تعمیرات و کلیه امور صورت گرفته و ارائه گزارش امور به مدیریت فن آوری اطلاعات
  • پیگیری و انجام سایر امور محوله

دفعات مشاهده: 717 بار   |   دفعات چاپ: 44 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر